Új egyesület felvételének menete



1. Az Egyesület írásban jelezze Tagfelvételi kérelmét, és az ehhez szükséges anyagokat postai úton küldje meg a Magyar Torna Szövetség irodájába

A Tagfelvételi Kérelem levele a következőket kell, hogy tartalmazza:
     • A leendő tagszervezet pontos neve, székhelye, képviselője neve és titulusa, valamint egy e-mail cím ahova a válaszlevelünket küldjük.
     • Melyik szakágunkba kérik a felvételüket

A levélnek a következő pontban leírtakat is tartalmaznia kell:
     • vállalják a tagdíj befizetését (40.000,-Ft/év/szakág), a versenyengedély kártyák díjának befizetését,
     • vállalják a MATSZ Nyilvántartó rendszerében az Egyesülethez szükséges adatok felvitelét,
     • rendelkeznek a sporttörvényben meghatározott végzettségű szakemberekkel.

A kérelemhez a következő dokumentumok másolatát is csatolni kell:
     • 30 napnál nem régebbi nullás NAV igazolás hitelesített másolata
     • a sportszervezet Törvényszéki bejegyzésének hitelesített másolata
     • a tagszervezet Alapszabályának másolata

2. A dokumentumok beérkezése után az elnökség/szakág határozatot hoz a felvétellel kapcsolatban

3. Az elnökségi határozat után a szakág a Torna Szövetségnek a határozatszámmal és dátummal jelzi az új egyesület felvételének elfogadását.

4. A Magyar Torna Szövetség megküldi az Egyesület felé a Tagsági számát és az Adatvédelmi Szerződést kitöltésre.

5. A Magyar Torna Szövetség vagy szakág megküldi a Tagdíjszámlát kiegyenlítésre.

6. A Tagdíjszámla kiegyenlítése és a Szerződés visszaküldése után elküldjük a Nyilvántartó rendszerbe a belépési kódokat és egyéb információkat.