1. Az Egyesület írásban jelezze Tagfelvételi kérelmét, és az ehhez szükséges anyagokat postai úton küldje meg a Magyar Torna Szövetség irodájába
A Tagfelvételi Kérelem levele a következőket kell, hogy tartalmazza:
• A leendő tagszervezet pontos neve, székhelye, képviselője neve és titulusa, valamint egy e-mail cím ahova a válaszlevelünket küldjük.
• Melyik szakágunkba kérik a felvételüket
A levélnek a következő pontban leírtakat is tartalmaznia kell:
• vállalják a tagdíj befizetését (40.000,-Ft/év/szakág), a versenyengedély kártyák díjának befizetését,
• vállalják a MATSZ Nyilvántartó rendszerében az Egyesülethez szükséges adatok felvitelét,
• rendelkeznek a sporttörvényben meghatározott végzettségű szakemberekkel.
A kérelemhez a következő dokumentumok másolatát is csatolni kell:
• 30 napnál nem régebbi nullás NAV igazolás hitelesített másolata
• a sportszervezet Törvényszéki bejegyzésének hitelesített másolata
• a tagszervezet Alapszabályának másolata
2. A dokumentumok beérkezése után az elnökség/szakág határozatot hoz a felvétellel kapcsolatban
3. Az elnökségi határozat után a szakág a Torna Szövetségnek a határozatszámmal és dátummal jelzi az új egyesület felvételének elfogadását.
4. A Magyar Torna Szövetség megküldi az Egyesület felé a Tagsági számát és az Adatvédelmi Szerződést kitöltésre.
5. A Magyar Torna Szövetség vagy szakág megküldi a Tagdíjszámlát kiegyenlítésre.
6. A Tagdíjszámla kiegyenlítése és a Szerződés visszaküldése után elküldjük a Nyilvántartó rendszerbe a belépési kódokat és egyéb információkat.