Tisztelt Hölgyem/Uram!
Kajos Attila vagyok a Budapesti Corvinus Egyetem Sportgazdasági Kutatóközpontjának kutatója és a Pécsi Tudományegyetem Gazdálkodástudományi Doktori Iskolájának doktorjelöltje.
Disszertációm témája a Sportolói Márkaérték és a szurkolói magatartás és lojalitás összefüggései, valamint Sportolói Márkaérték közösségi médián keresztüli építésének lehetőségei, amely témakör minden bizonnyal Önöket is érdekli.
Ennek keretében megalkottam a sportolók szurkolói megítélésére támaszkodó Sportolói Márkaérték mérésére alkalmas skála alapjait, amelyet csatolt kérdőív eredményei alapján kívánok tudományosan is megerősíteni.
A kérdőívben a kitöltők az előzetesen kiválasztott, 37 legmagasabb márkaértékkel bíró magyar sportoló közül választhatják ki a kedvencüket, vagy a számukra legkedvesebbet és az vele kapcsolatban értékelik a megfogalmazott állításokat (minden kérdés pozitív hangnemben került megfogalmazásra).
EBBEN A LISTÁBAN A SZÖVETSÉGHEZ TARTOZÓ SPORTOLÓK KÖZÜL BERKI KRISZTIÁN IS MEGTALÁLHATÓ.
A kérdőív a következő oldalon tölthető ki:
https://corvinus.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_9ZYf5GFK8eapQnr
Röviden a kérdőívről:
A kérdőívben az emberek 37 magyar sportoló közül választhatják ki a kedvencüket, vagy a számukra legkedvesebbet és mondják el, hogy bizonyos tulajdonságok, személyiségjegyek és asszociációk mennyire jellemzőek a sportolóra. Emellett válaszolnak azon kérdésekre, hogy mennyire azonosulnak a sportolóval, milyen gyakorisággal nézik őt a televízióban, vagy interneten, követik őt a közösségi médiában, ismerik a szponzorait és/vagy reklámozóit és vásárolják a hozzá köthető merchandising termékeket.
A márkaérték skála kialakítása több mint 50, sportcsapatokhoz és sportolókhoz kötődő tudományos munka és előzetes kiscsoportos kérdőíves kutatások alapján került kialakításra, míg a kapcsolódó területek (sport-, sportolói-, csapat identifikáció, szurkolói lojalitás, stb.).
Segítségét előre is köszönettel
Kajos Attila
egyetemi tanársegéd
Budapesti Corvinus Egyetem